GoDo is een recruitmentbedrijf gespecialiseerd in het plaatsen van IT-professionals. De website en huisstijl van GoDo was toe aan een vernieuwing die moest zorgen voor een stijging in sollicitaties en verbetering van de candidate journey.
Taken
– User research uitvoeren naar de doelgroep dmv. user interviews, concurrentie analyses, expert reviews, context mapping en surveys.
– Genereren van ideeën en ontwerpen obv. van user research dmv. card sorting, crazy 8’s, persona’s, customer journey maps en wireframes
– Het maken van interactieve prototypes met Figma (mobile first)
– Testing van ontwerpen dmv. co-reflection, peer reviews, usability testing
– Bouwen van een custom WordPress thema met HTML, CSS, Javascript en PHP
– Implementeren van Bullhorn (CRM systeem) met AJAX en PHP
– Opzetten van PHP tests met PHPUnit
Resultaat
Aan het einde van de periode is er een website opgeleverd dat aansluit op de behoefte van werkzoekenden IT-professionals. Daarnaast heb ik veel kennis vergaard over de processen die werkzoekende IT-professionals doorlopen en waar verbeterpunten zijn te vinden.